31 May 2012

my anniversary & birthday

assalammuallaikum ku berikan kepade umat islam :) hai , kawan kawan . cik nina nak beritahu yang cik nina dh berhenti kerje ^^ sebab , di sana tempat yg tidak selamat untuk di duduki . hambboi . ayt cik nina penuh dengan bahase baku nye . bile masuk gaji ?? xsabar okeyy .

ANNIVERSARY ☺


19 may haritu jatuh hari anniversary cik nina . ingt memang nk update lpas jumpe . tapi rase malas pula nk update . sbb penad , esok nye terus balik rawang :( anniversary kali ni cik nina mampu bagi bende yg simple sahaje . lagi pun , cik nina xpernah bagi dekat mane mane lelaki okey . just for you menantu cik midah ^^ nk tahu ape ? mari tgk bende yg tidak seberape , tetapi bermakne !

|
|
|
v

bende tu card yg besar . hanye untuk awak ^^ xtahu lah awak suke atau tidak . ade tempat kosong kt area area situ kn . untuk signature awak sahaje . tidak ade orang lain . hehe . agak serabut lah juga card nie . mengaku ! cik nina tidak creative -.- tulisan pun macam pfffttt ** . tapi orang cakap , kalau buat datang dari hati yang ikhlas , hasil nye akn nampak okey dan ngam . harap awak suke ☺



tengok awak senyum , saya suke ! hehe . thanks sebab terime n cincin yang ade tolong simpan !! faham yea cik faris saya ? sweet x ? hihi , joking sahaje . saya harap awak jodoh saya dan awak jage hadiah ni baik baik yea ^^ nampak beze nye tangan die dgn cik nina . susah mau cari saiz cincin awak faris . :)) sekali kne tampa , demam agk nye . heh . okey , sayang awak !

-----------------------------------------------------------------------------------

HAPPY BIRTHDAY TOO ME ☺


ape yang cik nina dapat yea ?? ermm , duit dari mak , abah n jai . baju kak ya bagi , tdung bawal tu :) jam tu . itu semua fmly dan kawan cik nina yang bagi . best kn ??terime kasih buad famly cik nina , sebab bagi hadiah , dh besa besa pun dapat . hihi . gambar baju tu nanti cik nina update . hehe • dan kawan sekerje nina . die orang memang baik . dh banyak bantu cik nina . dan sekarang ! cik nina rindu sangat sangat dekat die orang . thanks 2 acap aeon ☺ sebab bagi jam dekat aku . macam mahal . jename ? xmau cakap . heh . thanks juga buat mat n fara . sbb bg tdung nie . aku suke ^^ aku rindu nasi goreng kau fara . nyum nyum . harap kalau aku pergi sane kau orang ade lagi ! thanks sangat sangat pade ieda facebook , sebab hantar voicenote dekat bbm , nyanyi lagu happy birthday 2 me , memg terharu , sebab xpenah rase mcm tu . thank you again . tidak lupa juga pade yang wish cik nina . semoga Allah berkati kalian dan cik nina  . amin ~


☺ Thank You For Wasting Your Time ☺

No comments:

Post a Comment